Facebook a schimbat celebrul buton de „LIKE”

foto ITAcum ne putem exprima emoțiile pe care le trăim atunci când vedem o postare.

Dezvoltarea vertiginoasă a Facebook din ultimii ani a fost posibilă și datorită personalităților reprezentative și ale companiilor care au ales să folosească acest canal de comunicare cu persoanele interesate sau clienții, însă de când Facebook nu a mai fost doar un loc în care sunt publicate stări și poze cu familia, reacțiile oamenilor au început să fie diferite atunci când citeau o postare de pe rețeaua de socializare.

De multă vreme, tot mai mulți utilizatori de Facebook au solicitat introducerea unui buton de „Dislike” (Nu îmi place) pentru a-și exprima emoția pe care au trăit-o când au citit o știre negativă, distribuită de prieteni, sau o postare de la o personalitate/companie pe care o urmăresc. Facebook a primit cu reticență această sugestie venită din partea utilizatorilor și a amânat implementarea ei, întrucât butonul clasic de „LIKE” era ideea în jurul căreia a fost construită rețeaua de socializare.

Noua caracteristică implementată de Facebook se numește „Reacții” și ne pune la dispoziție mai multe butoane, prin care să ne exprimăm emoția trăită atunci când citim o postare. Emoțiile pe care le putem exprima sunt: „Like”, „Ador”, „Haha”, „Uau!”, „Tristețe”, „Furie”. Aceste reacții au fost alese după ce compania a efectuat un studiu în care s-au analizat cele mai frecvente reacții din comentariile utilizatorilor. Deși la aflarea veștii potrivit căreia Facebook va schimba butonul de „LIKE”, utilizatorii au crezut că este vorba despre introducerea butonului de „DISLIKE”, se pare că acest buton nu va fi introdus pentru a nu fi interpretat greșit de către cei care au publicat conținutul.

Rămâne de văzut dacă de această caracteristică nouă se vor folosi și politicienii ca indicator al reacțiilor utilizatorilor care îi urmăresc și citesc postări despre ei și inițiativele lor.

Alin Perghel

Fii primul care comenteaza

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publica.


*